heyy korang :) lama tak bukak blog aku ni. rinduu nak chitchat chitchat dalam blogger. tapii aku takde masa laa. almaklumlahh busyy kan xD orang nak spm kata nya :P kat sini takde yang special mana pun. cuma nak bagitahuu yang akuu da single. :( ehh ehh? _,_ hmmmm its okayy laa. nak spm dahh kan? tutup cerita lama bukak cerita baru right? bosan beb menyepi. hmm #forever alonee #sadlife #free
ok aku buat semua ni sebab aku pun ada cita cita aku sendiri kan :) rasa habis spm continue study, till i get a sucess one. then find a job that call my cita cita dari kecikk. hihii nak tahu apa? jadi pramugari xD jangan gelakk. aku cukup tinggi kot. insyallah :) senang je matlamat aku sama macam orang lain, nak happykan orang tua aku. then the most important are sentiasa berbuat baik dengan orang sekeliling :) youu know whatt. ada someone ni pernah cakap dengan akuu la kan, kalau kita buat baik dengan orang, orang mesti senang and happy dengan kita. so keep it up. bende macam ni simple jee kan (Y) seriously la kan, tahun ni memang busy gilaa. ESSSPIYEMMMMMMMMM XPPPPPPPPP. hihii jadual pun padat gila. but its okayy laa. untuk masa depan aku jugakk kann. hehee poyoo xD bytheway korang, "wish me luck" :)
No comments:
Post a Comment